RADNO VRIJEME

Uvjeti poslovanja

Uvjeti korištenja

Opći uvjeti poslovanja

Molimo Vas da kao korisnici pažljivo pročitate ove uvjete kupovine i korištenja. Prihvaćanjem Općih uvjeta izjavljujete da ste se upoznali, razumjeli i suglasili s našim uvjetima kupovine i korištenja web stranice te da prihvaćate pravila i uvjete navedene u njima.

Web stranica https://melodija.hr u vlasništvu je trgovačkog društva SPAK-Trgovina d.o.o.  (u daljnjem tekstu: Melodija)

Uvjeti poslovanja detaljnije su objašnjeni u nastavku i vrijede za sve kupce Melodije čije se prebivalište nalazi na području Hrvatske. Svaka punoljetna osoba koja prihvaća naše uvjete poslovanja može biti naš kupac.

Cijene

Istaknute cijene proizvoda su maloprodajne, sadrže iznos poreza na dodanu vrijednost te su izražene u kunama (kn).

Ponuda prikazuje odabranu robu s cijenama sukladno odabranom načinu plaćanja te eventualnim trenutnim akcijama i popustima kao i iznosom troškova dostave koju plaća kupac, što sve čini ukupnu cijenu.  U slučaju popusta na ponudi je naznačena stara cijena i cijena s popustom.

Prodavatelj zadržava pravo promjene cijene. Cijene se mogu mijenjati bez prethodne najave sve do trenutka  narudžbe, odnosno trenutka  sklapanja ugovora.

Istaknute cijene vrijede za gotovinsko, virmansko i kartično plaćanje.

Kupac se obvezuje naručene proizvode platiti prodavatelju jednim od načina plaćanja navedenim posebno na stranici Internet  trgovine.

Garancija

Za sve artikle iz naše ponude, koji podliježu jamstvu, vrijedi  garancija-jamstvo ili kako je navedeno na jamstvenom listu, osim za rezervne djelove i pribor (žice, čivije, piskovi, ulja, masti, kablovi, konektori,…).

Za robu koja podliježe jamstvu, ako je tako navedeno na jamstvenom listu ili računu dostavljenom kupcu nakon prodaje, ista vrijedi toliko dugo koliko se navodi na samome dokumentu o jamstvu, te obvezno jamstvo vrijedi pod zakonskim uvjetima.

Jamstveni uvjeti vrijede s danom uručivanja robe kupcu, te prodavatelj jamči kupcu da će proizvod u jamstvenom roku ispravno funkcionirati, ukoliko se kupac pridržava uputa za uporabu.

Kupac je dužan bez odlaganja robu pregledati i u roku od 8 (osam) dana obavijestiti prodavatelja o vidljivim nedostacima robe. U suprotnom prodavatelj ne odgovara za vidljive nedostatke na kupljenoj robi.

U slučaju skrivenih nedostataka, kupac mora obavijestiti prodavatelja u roku od 8 (osam) dana od dana otkrivanja istih, u protivnom gubi pravo te postupanje po istom. Po isteku roka od 6 (šet) mjeseci od primopredaje robe prodavatelj se oslobađa odgovornosti za nevidljive nedostatke.

Dostava

Naručene artikle šaljemo paketnom službom GLS, Overseas ili HP Express. Dostava se vrši po uvjetima poslovanja tih paketnih službi  i vrši se do vrata kupca. Za sve teže pakete (npr. digitalne klavire, pianina) koje kupac želi dopremiti na više katove u zgradama, kupac mora to organizirati i platiti sam.

Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 50 €. Za naručenu robu u iznosu manjem od 50 €, dostava se naplaćuje u paušalnom iznosu od 5 €.

Dostavna služba najčešće dostavlja u roku 24 sata od preuzimanja pošiljke u skladištu. Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu ili spadaju pod naselja ograničena masom pošiljke.

U slučaju kupnje robe, vrijeme dostave pojedinog proizvoda bit će definirano i određeno kupcu putem povratne elektroničke poruke (e-mail/SMS). Vrijeme isporuke od strane prodavatelja u takvoj poruci za samog kupca je informativne naravi i ne obvezuje prodavatelja.

Proizvod se smatra isporučenim kada kupac ili od kupca ovlaštena osoba parafira pisanu potvrdu o preuzimanju iste te istu dostavi prodavatelju ili preda dostavnoj službi.

Kupac je dužan bez odlaganja robu pregledati i u roku od 8 (osam) dana obavijestiti prodavatelja o vidljivim nedostacima robe. U suprotnom prodavatelj ne odgovara za vidljive nedostatke na kupljenoj robi.

Odabir dostavljača je odgovornost prodavatelja, te prodavatelj odgovara samo i isključivo za izbor dostavljača.

Praćenje pošiljke

Overseas Express

HP Hrvatska Pošta:  https://posiljka.posta.hr/

GLS: https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke

Montaža :

Digitalna pianina i stolice pakirani su u originalnoj ambalaži te nisu sastavljeni. Upute o  sastavljanju su priložene. Sastavljanje nije uračunato u cijenu.

Načini plaćanja

Kupac ima mogućnost plaćanja pouzećem tj. prilikom preuzimanja pošiljke, kreditnom karticom, internet bankarstvom, poštanskom uplatnicom ili virmanom na naš žiro račun.

Pouzećem – gotovinom po primitku pošiljke

Opcija plaćanja pouzećem vam omogućuje da iznos narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu, tek kada robu vidite pred sobom. Uplatu možete izvršiti isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke. Ukoliko primatelj nije bio u mogućnosti primiti pošiljku na adresi dostave, dostavljač će ostaviti obavijest o prispijeću pošiljke.

Kreditnim i debitnim karticama

Plaćanje na ovaj način može se ostvariti jedino putem Visa (PBZ, ZABA, Erste i HPB), MasterCard (PBZ, ZABA, Erste i HPB), Maestro (PBZ, ZABA, Erste i HPB), Diners (Erste), Discover (Erste) kartica  jednokratno.

Obročno plaćanje do 12 rata bez kamata moguće je isključivo uz korištenje sljedećih kartica:  PBZ Visa Premium, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA MasterCard, ZABA Visa, ERSTE Diners Card Club, ERSTE Visa, ERSTE Maestro i ERSTE MasterCard kreditnim karticama. Minimalni iznos narudžbe za obročno plaćanje je 500 kn. Online plaćanje se vrši putem sustava CorvusPay. Više o sigurnosti online kupovine možete pronaći na linku: Sigurnost online plaćanja.

Virmanski ili internet bankarstvom

Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu ćete dobiti ponudu sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe.
Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva (skeniranjem 2D barkoda) ili načinom na koji inače plaćate svoje račune – putem banke, pošte, Fine ili sl.

Narudžba

Kada kupac pošalje narudžbu, dobije potvrdu te narudžbe putem elektronske pošte- ugovor, koji sadrži opće uvjete.

Prigovori i reklamacije

Kupac sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ima pravo podnijeti pisani prigovor, i to u poslovnim prostorijama Melodije, putem pošte ili elektroničke pošte. Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.

Reklamacije i povrat robe

Kupac ima pravo na zamjenu ili povrat robe – isporuka robe koja ima  materialne nedostatke Materialne nedostatke po čl. 57. st. 12. zakona o zaštiti potrošaća rješavamo sukladno odredbama Zakona o obaveznim odnosima.

Kupac je obvezan proizvode vratiti u stanju u kojem su mu dostavljeni i u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem je roba i dostavljena) s računom i garancijom.

Kod oštečenja, koja su nastala prilikom transporta i još posebno, kada se vide na pakiranju, potrebno ih je odmah reklamirati kuriru ili naknadno (u roku 24h)  direktno kurirskoj službi i Melodiji, te priložiti slike oštećene pošiljke.

Vraćanje artikla

Kupac ima pravo na zamjenu ili povrat robe u roku 15 dana u sljedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu (kod oštečenja
    izazvanih transportom, treba ih odmah prijaviti paketnoj službi)
  • pravo na povrat bez navođenja razloga

Prodavatelj će odobriti zamjenu ili povrat robe kupcu nakon prijema opravdane reklamacije
e-mailom, telefonski ili pismeno, s instrukcijama za povrat robe. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, prodavatelj će nadoknaditi kupcu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti.

Troškove povrata proizvoda snosi kupac.

Kupac je obvezan dostavljene proizvode vratiti u stanju u kojem su mu dostavljeni i u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem je roba i dostavljena) s računom i garancijom.

Jednostrani raskid ugovora

Kupac odnosno potrošač, ima pravo prema članku 57., stavka 1. točka  8. Zakona o zaštiti potrošača, da u roku od 14 dana od dana (dostave) zaprimanja robe robe, bez navođenja razloga, jednostrano raskine kupoprodajni ugovor, te da raskid preda pisanim putem prije isteka roka za jednostranim raskidom na adresu prodavatelja: Melodija, Masarykoca 13, Zagreb.
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona,  ili adresu elektroničke pošte.

Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe

Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora

Kupac/potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:

  • predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača/kupca ili koja je jasno prilagođena potrošaču/kupcu
  • predmet ugovora roba koja je naručena na zahtjev kupca, a koja nije u redovnom asortimanu
  • predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača/korisnika na jednostrani raskid ugovora

Povrat uplaćenog iznosa

Ako se jednostrano raskine ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo  primili, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili odluku o jednostranom raskidu ugovora i primili vračenu robu.

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je izvršena uplata. U slučaju da se pristane na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snose se nikakvi troškovi u odnosu na povrat.
Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena.

Izravne troškove povrata robe snosi potrošać sam. Potrošać je odgovornan  za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Ugovor

Ugovor između kupca i prodavatelja (potvrda narudžbe) bit će pohranjen u sjedištu Melodije. Primjerak tog ugovora kupac će primiti prilikom potvrde narudžbe e-mailom. Zadržavamo pravo na promjene cijena bez prethodne najave. Za eventualnu krivu sliku, netočan navod u opisu proizvoda, pogrešnu cijenu ili dostupnost proizvoda ne snosimo odgovornost.

Pravila privatnosti

Melodija se obavezuje štititi podatke kupaca sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka i opči odredbi EU o zaštiti podataka (GDPR).

Zaštita osobnih podataka

  1. Prodavatelj prikuplja osobne podatke Kupaca samo u mjeri koji su nužni za ispunjenje svoje obveze, za informiranje o novim i akcijskim proizvodima te dostavu promotivnih materijala, unaprijeđenje odnosa sa Kupcima te radi provjere drugih podataka neophodnih za online kupovinu.
  2. Prodavatelj se obvezuje štiti osobne podatke Kupaca u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka te se obvezuje da osobne podatke neće ni na koji način ustupiti trećim osobama bez pristanka Kupca. (osim podataka koji su nužni poslovnim partnerima za izvršavanje dostave kupljenog proizvoda) Od ovog se izuzimaju slučajevi u kojima je Prodavatelj po valjanom nalogu ovlaštenih državnih tijela, u skladu sa zakonom, dužan dostaviti ili dopustiti uvid u osobne podatke Kupaca.
  3. Spak-trgovina ne bilježi broj vaše kreditne kartice niti pohranjuje transakcijske podatke. Spak-trgovina za naplatu kreditnih kartica koristi usluge treće strane, ovlaštene banke, koja enkripcijom štiti vaše podatke.
  4. Kupac ima pravo zatražiti nadopunu, ispravak ili izmjenu netočnih osobnih podataka.

Izjava o sigurnosti online plaćanja

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.

Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

Hvala što koristite CorvusPay!

            

Dodali ste u košaricu: