Načini dostave
Prilikom webshop narudžbe odaberete jednu od opcija koje ujedno vrijede i za isporuke artikala i za kupnje u poslovnici.
Standardna dostava Gabaritna dostavaOsobno preuzimanje
Naručene proizvode šaljemo dostavnim službama GLS, InTime ili Intereuropa. Dostava se vrši po uvjetima poslovanja dostavnih službi i vrši se do vrata kupca. Za sve teže pakete (npr. digitalne klavire, pianina i sl.) koje kupac želi dopremiti na više katove u zgradama, kupac mora to organizirati sam.
Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 50 €. Za naručenu robu u iznosu manjem od 50 €, dostava se naplaćuje u paušalnom iznosu od 5 €.
Dostavna služba najčešće dostavlja u roku 24 sata od preuzimanja pošiljke u skladištu. Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu ili spadaju pod naselja ograničena masom pošiljke.
Proizvod se smatra isporučenim kada kupac ili od kupca ovlaštena osoba parafira pisanu potvrdu o preuzimanju iste te istu dostavi prodavatelju ili preda dostavnoj službi.
Kupac svojim potpisom pri preuzimanju potvrđuje da je preuzeo paket u neoštećenom stanju. Nakon što Kupac preuzme paket, dostavna služba ne odgovara za eventualne reklamacije, oštećenja ili umanjenje sadržaja preuzetog paketa, osim uz dokaz da oštećenje nije nastalo nakon uručenja.
Kupac je dužan bez odlaganja robu pregledati i u roku od 8 (osam) dana obavijestiti prodavatelja o vidljivim nedostacima robe. U suprotnom prodavatelj ne odgovara za vidljive nedostatke na kupljenoj robi.
Odabir dostavljača je odgovornost prodavatelja, te prodavatelj odgovara samo i isključivo za izbor dostavljača.
Standardna dostava
Info: GLS dostava na željenu adresu (do ulaza u objekt).Rok isporuke: 24-48 hCijena: 5 EUR, za narudžbe iznad 50 EUR dostava je besplatna
Dostava se obavlja putem dostavne službe GLS. Ovaj tip dostave nije moguć za digitalne klavire te ostale artkle većih dimenzija ili mase preko 40 kg.
Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt. Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi proizvode do kata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu. Pošiljeke većih dimenzija dostavljaju se do ulaza u objekt ili do prve prepreke.
Obavijest o isporuci šalje se SMS-om prilikom izrade naljepnice paketa (priprema za dostavu) i na dan dostave sa točnim vremenskim intervalom dostave i telefonskim kontaktom kurira kako bi se u slučaju potrebe mogli čuti s njim. Uz 2 pokušaja dostave na adresu imate pravo i na: isporuku paketa u drugom terminu, isporuku na drugoj adresi bilo gdje u HR.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je paket dostavio. U slučaju oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke primatelj ili druga ovlaštena osoba mora podnijeti prigovor odmah pri dostavi pošiljke dostavljaču popunjavanjem obrasca Zapisnik o šteti koji posjeduje sam dostavljač. Sva druga eventualna oštećenja i nepravilnosti potrebno je javiti odmah nakon preuzimanja i prije same upotrebe na email adresu melodija.zagreb@gmail.com a naknadne reklamacije ne uvažavamo. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, prodavatelj zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.
Gabaritna dostava
Info: Intereuropa / InTime dostava na željenu adresu (za gabaritnu robu do ulaza u objekt ili do prve fizičke prepreke za dostavno vozilo).Rok isporuke: 2-5 danaCijena: 35 EUR
Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt. Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi proizvode do kata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu. Digitalni klaviri i ostali proizvodi velikih gabarita, dostavljaju se do ulaza u objekt ili do prve prepreke za dostavno vozilo.
Dostavna služba će mailom, pozivom ili SMS-om kontaktirati kupca oko detalja dostave narudžbe. Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između kupca i dostavljača, djelatnici web shopa dostavnim službama daju i telefonski broj koji je kupac naveo prilikom kupnje.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je paket dostavio. U slučaju oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke primatelj ili druga ovlaštena osoba mora podnijeti prigovor odmah pri dostavi pošiljke dostavljaču popunjavanjem obrasca Zapisnik o šteti koji posjeduje sam dostavljač. Sva druga eventualna oštećenja i nepravilnosti potrebno je javiti odmah nakon preuzimanja i prije same upotrebe na email adresu melodija.zagreb@gmail.com a naknadne reklamacije ne uvažavamo. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, prodavatelj zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.
Osobno preuzimanje
Info: Osobno preuzimnje narudžbe u poslovnici Melodija, Masarykova 13 po primitku obavijesti Cijena: besplatno
Osobno preuzimanje narudžbe obavlja se u našoj prodavaonici Melodija, Masarykova 13, 10 000 Zagreb. Radno vrijeme: pon-pet: 09:00 – 19:00, sub: 09:00 – 13:30.
Kada vaša narudžba bude spremna za preuzimanje, stići će vam obavijest putem SMS/e-mail. Osobno preuzimanje proizvoda u našoj trgovini je besplatno te se ne naplaćuju troškovi dostave.















































